Annons:
Etikettparanormal-romance
Läst 1295 ggr
Zynell
8/11/14, 9:26 PM

Release Party för min bok DENY ME IF YOU CAN!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det live! Min kommande bok DENY ME IF YOU CAN har fått ett release datum - 21 September. Denna dag kommer ett release party att hållas på Facebook. Du kommer att kunna spela spel och vinna härliga priser. Till exempel Amazon gift cards, signerade exemplar med mera. 

Om du bjuder in folk till partyt har du chansen att vinna ett $30 Amazon gift card!

KLICKA HÄR för att komma till partyt! 

Observera att DENY ME IF YOU CAN är en paranormal romance och inte lämpad för folk under 18 år. 

Bokbeskrivning:

Megan's sister is dying, and the only one who can save her is the Vampire King Jaromir. His blood can heal, and Megan will do anything to get her hands on it, even agree to be his prey for one night. If Megan can stay away from him the whole night, she will get what she came for, but if she fails, she must give in to him.

Losing doesn't sound so bad, especially when the Vampire King is one of the most attractive men Megan has ever seen. But if she loses, her sister will die. So now Megan has to make a choice. Her sister's life, or the Vampire King's passionate embrace.

Annons:
[Thiah]
8/13/14, 11:03 PM
#1

yey 😃

Zynell
8/13/14, 11:07 PM
#2

😃 Hoppas att du vill vara med!

[Thiah]
8/13/14, 11:09 PM
#3

Jag är med redan! men du måste förstå att mina förhoppningar är höga, speciellt med en vampyr med i bilden!!

Zynell
8/13/14, 11:12 PM
#4

Aha! Roligt att höra. 😃

Jag ska göra mitt bästa för att göra mina läsare nöjda. 😉

[Thiah]
8/13/14, 11:13 PM
#5

Bra =)

Zynell
8/13/14, 11:16 PM
#6

🙂

Jag håller på att skriva de sista kapitlen nu. Sedan är det korrektur som gäller samt att fixa en trailer samt en tryckt version av boken som kommer att finnas till försäljning hos mig, såvida man inte vinner ett ex under release festen. Annars kommer den att finnas tillgänglig som e-bok hos Amazon och Smashwords.

Annons:
[Thiah]
8/13/14, 11:18 PM
#7

Hursom så skaffar jag den säkert. Jag väntar fortfarande på nr2..Cerin och så är allt jag tänker säga här… 🙂

Zynell
8/13/14, 11:22 PM
#8

Kul! 🙂

Lol! Ja, jag längtar själv efter att få börja skriva Cerins bok. Hans bok är nr 3 i Forever Yours serien.

[Thiah]
8/13/14, 11:25 PM
#9

Då kan jag kanske gissa vem som är två… passar fint om det stämmer men också om det inte stämmer 😎

Zynell
8/13/14, 11:27 PM
#10

Vi får väl se om du har rätt. 😉

Men jag kan säga att alla karaktärerna kommer att få egna böcker i serien, även Yorin. 😃

[Thiah]
8/13/14, 11:30 PM
#11

yey, det betyder många böcker 🙂 problemet för mig är bara att jag läser väldigt snabbt så böcker jag fastnar i tar slut så fort. Sen måste man vänta länge på nästa… därför läser jag allra helst böcker där alla delarna kommit ut eller där det inte finns delar alls. 🤪

Zynell
8/13/14, 11:37 PM
#12

Jag känner igen det där problemet. Det är samma för mig om jag fastnar för en serie. Jag vill också ha alla böcker på en och samma gång, därför tänker jag nästa år fokusera på Forever Yours serien så att folk inte behöver vänta mer än kanske 3 månader mellan varje bok. Fast jag vill göra färdigt några andra böcker först eftersom de är redan påbörjade innan jag fortsätter med bok 2.

Upp till toppen
Annons: